drömde om manson i natt <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 var ett tagsedan.

Haha sista tiden har jag känt mig väldigt morbid och nästan varit rädd för att utvecklas till en seriemördare då det ända jag kollat på senaste tiden är serier och dokumentärer om seriemördare, min favorit seriemördare är (kan man ens säga så, och kan man ens ha en??) Jeffrey Dahmer. Meeeeeen,  vad har det här med min dröm om manson att göra? JO, eftersom jag kollat på enbart massa moderniteter och på kvällarna legat och tänkt ut som perfekta morden så kände jag att jag behöver nått riktigt harmlöst och glittrigt så jag har kllat igenom en del avsnitt utav Americas Next Top Model och i min dröm i natt var jag en av deltagarna i Top Model och så klart skulle vi göra en fotografering tillsammans med Marilyn Manson. Vi skulle göra nån catwalk i en pool inne på nått caffe eller nått, sen SJÄLVKLART hade manson ett extra öga på mig och vi delade en privat stund tillsammans... aaaaah detta kommer jag leva på hela dagen!! Mycket bättre dröm än den jag hade för ett tag sedan då jag belade en privat stund men Runar Sögaard.

Nu är jag skiiiiit taggad på att Born Villan ska släppas, albumet är lovat att släppas i Februari men ännu har ingen singel släppt, dock är nyligen titeln på nästa singeln släppt, "s-low-mo-tion"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0