en man har en son

manson kommer till metallstaden i sommar.. underbart!
taggar med minen från london 2009..

Första videon är det jag som filmar
http://www.youtube.com/watch?v=AjKz_z9lmpU&feature=plcp&context=C37eb09aUDOEgsToPDskJeejDeKRYJNFakb44Ri6Jz

Andra videon är det nån älskvärd person som filmar när jag delar saliv med manson via en ölflaska.
http://www.youtube.com/watch?v=JlbIegSaAlE

(1:40 min in i videon får ni se ett av dom bästa ögonblicken i mitt liv, jag dricker öl, manson tar öl, man ger tillbaka öl till mig, man blinkar, jag får en hjärttacka och dör)


Jaaaa jag vet, så fruktansvärt töntigt av mig att lägga upp det här men kan inte låta bli.


Marilyn Manson Brixton Academy 10dec 2009

Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN vad glad jag är att jag hittat tillbaka till din blogg(följde din blogg väldigt excentriskt för nått/några år sedan då vi var vänner på bilddagboken i dess sista andetag så att säga)! Dessa videor är helt sjukt härliga, kan inte tänka mig vilken JÄVLA upplevelse det måste ha varit. Skulle aldrig orka titta på videorna eller lyssna på honom på läänge efter det...skulle bara dött. Hahha nog med freaky, Nu har jag någonting att fylla mina kvällar med förutom manson, fortsätt att utbilda mig kvinna!



/ ditt number one fan

2012-04-15 @ 22:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0