inlägg på G

om ni håller utkik dom närmaste dagarna som kommer jag bland annat att lägga ut dessa intressanta inlägg.

Varför jag Hatar Al Gore (USA:s miljöhjälte)
Kan redan nu säga att jag trotts mitt onekliga förakt emot honom så önskar jag ändå att han för x antal år sedan funnit presidentvalet mot bush.

2012
inte ett SKIT kommer hända 21 dec 2012 och varför.

sen lovar jag många fler liknade och insiktsfulla inlägg i kategorier som,
Spöken
Religon
Global Warming (finns inte?)



http://www.youtube.com/watch?v=suh1dj2P1rM   <----- Al Gore i family Guy.

Ni som inte fattar varför det är roligt får vänta tills mitt inlägg om honom, sen kommer ni dö av skratt.


Kommentarer
Postat av: - silly dreamer

sv: Tack för din kommentar, känns skönt att få höra någon annans syn av det hela.



Problemet är väl att jag fortfarande försöker intala migsjälv att allt är ok, och medicin hör inte hemma i den bilden. Jag måste inse att jag är inte ok, jag är sjuk - och medicin kan hjälpa mig. Babysteps!



Men tack för kommentaren, och tack för stödet.

2012-01-03 @ 12:46:47
URL: http://sillydreamer.blogg.se/
Postat av: - silly dreamer

Jag gick ut med ett samlat betygsdokument från gymnasiet, och har precis hoppat av folkhögskola, just för att jag inte orkar hänga med. Ibland kan jag inte ens komma ur sängen, tyvärr..



Så jag vet hur det känns, att allt med skolan bara är skit.

När jag tittar på min framtid, vet jag ingenting längre.

2012-01-03 @ 13:48:29
URL: http://sillydreamer.blogg.se/
Postat av: - silly dreamer

ja, jag blir kallad lite när som helst och de är inte vidare engagerade där jag går.. Men akut-psyk såg allvarligt på att de inte varit engagerade i mig och mina problem, så antagligen har akut psyk skällt ut dem, verkar som det iaf.



Ja, jag kom överens med min folkhögskola om att jag inte skulle gå kvar, just för frånvaron. Jag kan inte komma ur sängen vissa dagar, jag gör inte det jag ska för jag orkar inte. Till slut blev skolan bara en stor jävla ångest och jag orkade inte mer.. Nu är jag inskriven på arbetsförmedlingen, bor hemma där jag vantrivs och vet inte alls vad som kommer hända. Är orolig för min framtid, om jag ska vara ärlig.



Ja, gör det, folk kommer lyssna och bli inspirerade och berörda utav det du skriver, det lovar jag dig.

2012-01-03 @ 15:00:00
URL: http://sillydreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0