KAN NÅGON SLÅ MIG??

FATTAR INTE....
Det började med att jag och andreas funderade på att åka någonstans i vinter och åka skidor. Sen (kommer inte ihåg hur) började vi leka med tanken på att åka till paris och se manson. SÅ vips, 20min senare är hotell och flyg bokat. Den 1 juni åker vi till paris och den 5 ser vi honom spela på le zenith. Det blir en fira 2år tillsammans och manson resa. Självklart ska vi också turista runt i paris och se eiffeltornet osv osv osv.. Dessutom ska vi också gå på disney world. Sisst jag var i paris så shoppade jag nästan ingenting så ska passa på denna gång...

AAHAHAAHA fattar inte..... SKA FAN SE MANSON IGEN


bild jag tog i london 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0