kuuuuul

idag har vi fått soffor och soffbord till våran bostad. SKÖNT. Nu ska jag försöka sova så jag orkar jobba i morgon och bli hatad av alla fotgängare på västerås gator.

Tittade på NY ink idag och fick lite återfall, så sjuk sugen på att tatuera mig. Fortfarande sugen på att göra denna, fast ska rita om den lite. Denna ritade jag för 2-3 år sedan och skulle kunna göra den mycket bättre i dagsläget ;);););););););));;)););)));););););););););););)))));););););

Jag har fått en perfekt ide till tatuering! Efter som jag är besatt utav att spela hjärter så ska jag ska jag göra en tatuering inspirerad utav kortspel, fick iden när jag kollade på min egna gamla illustration.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jo du har rätt! Det var en onödig kommentar. Den sista bilden håller jag med om att blev ganska dålig men det var bara för att jag verkligen inte satsade på den utan bara hade lite att göra ;)



Jag tycker själv att mina bilder är väldigt snygga. Och det enda jag gör med min redigering (som tydligen får fotona att se förstörda ut) är att ändra lite i skärpan och ljuset.



Jag tycker inte om över redigerade bilder och det är ju en smaksak. Men jag vet hur min kamera fungerar och jag tycker inte man behöver poängtera hur förstörda någon annans bilder ser ut. Alla kan utvecklas mera, även du.

2012-01-13 @ 11:09:54
URL: http://sarahholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0