lång dag

lång dag nu är jag trött.
Jobbet gick så där idag, börjar få lite mer kläm på det nu men långt kvar.
Slutade 4 och då åk jag hem och duschade osv.. Sen tog jag med min Andreas ner på stan för att träffa min chef? (projektledare) . Vi tre drog först till skybar och satt där en stund sen gick vi till nya hattfabriken (heter det så?) där kunde jag inte motstå mina lustar så jag beställde in en biff för 250 spänn.  När klockan började närma sig 11 blev det dags att dra hem även om Stefan ville att vi skulle dra ut och festa "på riktigt". Hade visserligen varit kul, men eftersom jag redan kände mig något berusad efter bara två cider så kände jag att det självklara valet var att åka hem. Orkar verkligen inte vara bakis i morgon på jobbet. SÅ det var min dag i dag, kortfattat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0